• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

Niski EBIT, netto na minusie

W zasadzie już raport półroczny Biprometu (który omawialiśmy w sierpniu ubiegłego roku) mógłby zostać podsumowany w taki sam sposób. Już wówczas bowiem firma zanotowała relatywnie niski skonsolidowany zysk operacyjny (308 tys. zł, rok wcześniej 1,25 mln zł), a do tego 75 tys. zł straty netto. Lipiec, sierpień i wrzesień pogłębiły te tendencje. Wynik operacyjny pozostał co prawda na plusie, ale wyniósł tylko 3 tys. zł, natomiast strata netto powiększyła się i finalnie wyniosła 162 tys. zł.

Czytaj więcej...

 

Czerwona Torebka i jej perspektywy

Czerwona Torebka to przedsiębiorstwo, które na parkiecie warszawskiej giełdy pojawiło się względnie niedawno, a mianowicie pod sam koniec roku 2012. Profilem działalności jest ono w dużej mierze zbliżone do takich firm jak Alma Market, Eurocash czy Emperia (abstrahując oczywiście od wszelkich różnic pomiędzy nimi), to znaczy posiada sieć sklepów, w których dominują artykuły typu FMCG.

Czytaj więcej...

ED Invest - osiągnięcia i zamierzenia

Trzeba przyznać, że walory ED Invest nie są ostatnimi czasy zbyt wysoko wyceniane na warszawskim parkiecie. Wiosną roku ubiegłego gracze podbijali ich cenę do 3,70 – 3,80 zł, tymczasem zupełnie niedawno testowano minimum dzienne na 2,06 zł. Faktem jest, że kilka ostatnich sesji przyniosło pewną poprawę tego stanu rzeczy, ale wyraźnym postępem będzie dopiero przebicie się przez 2,70 zł i okolice 3,15 zł.

Czytaj więcej...

Eurocash - co widzimy?

Analizując wyniki półroczne Eurocashu w sierpniu roku ubiegłego, zauważyliśmy, że na wykresie kursu akcji od dawna dominuje już trend silnie spadkowy. Czy od tego czasu sytuacja uległa zmianie?

Czytaj więcej...

Emperia i jej imperium

We wczorajszym raporcie branżowym omówiliśmy pokrótce rezultaty finansowe czterech przedsiębiorstw z głównego parkietu GPW, które prowadzą sieci sklepów (dyskontów lub supermarketów) i rozprowadzają w nich artykuły typu FMCG. Chodzi tu o dobra szybkozbywalne, przede wszystkim drobne artykuły spożywcze, wyroby tytoniowe, chemię gospodarczą etc.

Czytaj więcej...

Czterech graczy i ich sklepy

Dziś przed nami cztery przedsiębiorstwa, które mogą zostać uznane za przedstawicieli sektora FMCG na rynku głównym warszawskiej GPW. Prowadzą one sieci dużych sklepów, w których klienci mogą nabywać rozmaite towary, w przeważającej mierze artykuły spożywcze oraz inne artykuły podstawowej potrzeby.

Czytaj więcej...

Power Media - ile siły?

Power Media to spółka z analitycznego punktu widzenia o tyle ciekawa, że funkcjonuje w zasadzie bez zaciągania zobowiązań długoterminowych (zwłaszcza, jeśli do zobowiązań nie będziemy wliczać rezerw). Firma ta działa w obszarze, na którym informatyka przecina się z marketingiem i zagadnieniami public relations.

Czytaj więcej...

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Ostatnie artykuły

Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze