• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

Marka Fagor w portfolio Grupy Amica

Grupa Amica, oferująca sprzęt gospodarstwa domowego na ponad 60 rynkach na świecie, podpisała umowę licencyjną z Fagor S.Coop., na mocy której będzie sprzedawała duże AGD pod marką Fagor. Dobrze znanej w Hiszpanii marce pozwoli to powrócić na rynek z nowoczesnymi produktami najwyższej jakości, a dla Grupy Amica będzie to kolejny etap zwiększania sprzedaży w Europie. Właścicielem marki pozostanie Fagor S.Coop.

Marka Fagor będzie kolejną w rodzinie znanego producenta AGD, który korzystając ze swojego ogromnego doświadczenia, pomoże jej powrócić na rynki i utrzymać wysoką rozpoznawalność. Będzie to powrót z nowoczesnymi i przemyślanymi produktami, które są projektowane ze szczególnym uwzględnieniem użytecznych funkcji i ergonomii.

- Bardzo dziękuję głównym negocjatorom umowy: Piotrowi Skublowi i Alinie Jankowskiej Brzósce, za ich wkład, profesjonalizm i zaangażowanie. Hiszpania jest jednym z tych nielicznych rynków w Europie, na których do tej pory nie byliśmy obecni w sposób, który odpowiadałby naszym planom i ambicjom. Dzięki marce Fagor, która w Hiszpanii jest rozpoznawalna tak samo dobrze jak Amica w Polsce, ten stan rzeczy powinien się zmienić i w najbliższej przyszłości znacząco zwiększymy udziały na Półwyspie Iberyjskim. Bardzo się cieszę z sukcesu, jakim jest finalizacja umowy, która pozwala nam na realizację założeń związanych z ekspansją na rynkach Europy Zachodniej. Jestem przekonany, że ta umowa pozwoli z sukcesem reaktywować markę na tamtejszym rynku i przyczyni się do dalszego rozwoju Grupy - powiedział Jacek Rutkowski, Prezes Zarządu Grupy Amica.

W ostatnich latach firma zaakcentowała swoją innowacyjną pozycję wśród producentów AGD, wprowadzając do oferty takie rozwiązania jak BakingPro System™ - podnoszące jakość wypieków i komfort używania piekarnika. Zupełnie nowa konstrukcja komory piekarnika, zapewnia precyzyjną dystrybucję ciepła, stabilną temperaturę i szybki nagrzew. Pieczenie parowe (FullSteam i SoftSteam), pozwala zachować maksimum witamin i cennych mikroelementów w przygotowywanych potrawach. Nowe piekarniki posiadają jedną z największych komór na rynku (pojemność XXL), co przekłada się na możliwość zmieszczenia nawet bardzo dużych pieczeni czy ułożenia większej liczby ciasteczek i muffinów
na powierzchni blachy. Kolejną innowacją rozwijaną w produktach Grupy Amica jest funkcja automatycznego otwierania OpenUp!™, która ułatwia życie wszystkim użytkownikom piekarników. Dzięki temu przełomowemu udogodnieniu drzwi otwierają się automatycznie po delikatnym dotknięciu sensora – nawet łokciem. Rozwiązanie to znacząco podnosi komfort i bezpieczeństwo korzystania z piekarnika.

Wśród wielu użytecznych rozwiązań, które dostępne są w urządzeniach należących do marek znajdujących się w portfolio Grupy Amica, warto wymienić pojemniki Vit Control Plus w lodówkach (spowalniające starzenie produktów) czy ramię natryskowe WaterSpinner w zmywarkach (pozwalające na optymalne kierowanie strumienia wody w zmywarce i perfekcyjne mycie silnie zabrudzonych naczyń) oraz rozwiązania parowe w nowoczesnych pralkach i suszarkach serii SteamTouch.

Inwestowanie w lokalne marki w Europie jest filarem konsekwentnie realizowanej przez Grupę Amica strategii HIT2023. Amica przywiązuje bardzo dużą wagę do dywersyfikacji geograficznej i ma duże doświadczenie w rozwijaniu kolejnych brandów na nowych rynkach. W ostatnich latach Amica przejęła m. in. markę CDA w Wielkiej Brytanii.

O Grupie Amica:
Grupa Amica to wiodący europejski producent sprzętu gospodarstwa domowego z ponad 70-letnim doświadczeniem. W ofercie posiada pełną gamę inteligentnych urządzeń dużego i małego AGD, wyróżniających się przemyślanymi, użytecznymi rozwiązaniami, najnowszą technologią i nowoczesnym designem. Jednym z filarów strategii rozwoju firmy jest inwestowanie w rozpoznawalne marki lokalne. W portfelu grupy znajdują się marki Amica (Europa Środkowa i Zachodnia), Hansa (Europa Wschodnia), Gram (Skandynawia), CDA (Wielka Brytania) oraz Fagor (Hiszpania). Na całym świecie zatrudnia ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarcza do klientów na ponad 60 rynkach na świecie ponad 5 milionów urządzeń rocznie. W 2018 roku skonsolidowany obrót grupy wyniósł prawie 700 mln EUR.

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Ostatnie artykuły

Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze