• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

Braster podsumował pierwsze miesiące sprzedaży urządzenia

Braster sprzedał blisko 2.000 urządzeń oraz prawie 500 usług w formie abonamentu w ciągu pierwszych 2,5 miesięcy obecności na rynku. W tym okresie udało się pozytywnie zweryfikować poprawność działania systemów teleinformatycznych, procesów logistycznych i obsługi klienta, a także zbudować znaczącą świadomość wśród kobiet.

Spółka w ciągu pierwszych miesięcy od debiutu produktu na rynku, który miał miejsce 19 października, sprzedała 1.917 urządzeń, w tym: 1.635 samych urządzeń (w tym 1.444 do aptek z prawem zwrotu lub wydłużeniem terminu zapłaty)  i 282 urządzeń wraz z abonamentem. Ponadto sprzedane zostały 474 abonamenty bez urządzeń.


- System Braster jest zupełnie nową kategorią produktu medycznego w Polsce. Zanim konsument dokładnie zapozna się z naszym produktem i usługami, może upłynąć trochę czasu. Mimo tak krótkiego okresu, widzimy pewne trendy w sprzedaży, a także bardzo duże zainteresowanie zarówno ze strony konsumentek, jak i potencjalnych partnerów. – twierdzi Marcin Halicki, Prezes Zarządu Braster S.A.


Na koniec 2016 roku, Braster miał podpisane umowy z 14 kluczowymi sieciami, które dysponują 687 aptekami na terenie kraju. Większość dostaw do aptek realizowana była etapowo i miała miejsce głównie na przełomie listopada i grudnia. Zawarcie umowy z siecią i dostarczenie urządzenia do aptek to początek procesu sprzedaży w tym kanale. Efektywna sprzedaż realizowana jest dopiero po przeprowadzeniu pełnego szkolenia produktowego dla farmaceutów.


- Niezwykle ważnym dla nas procesem jest jak najszybsze przeszkolenie farmaceutów pod względem informacji, które należy przekazać konsumentce. Wzrost sprzedaży będzie zależał m.in. od tego jak dobrze zmotywowany i przeszkolony jest personel. Widzimy to na przykładzie jednej z sieci aptek, gdzie dzięki przeszkoleniu wszystkich farmaceutów, 70 proc. dostarczonych urządzeń zostało sprzedanych. – tłumaczy Marcin Halicki, Prezes Zarządu Braster S.A.


Braster cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Od 19 listopada do końca grudnia sklep internetowy producenta odwiedziło blisko 115 tys. unikalnych użytkowników. Przez dość krótki okres obecności na rynku firmie udało się zbudować wysoką świadomość profilaktyki raka piersi wśród kobiet, co było pierwszym celem kampanii marketingowej. Obecnie spółka rozpoczyna pracę nad zwiększeniem konwersji świadomości na zakup produktu. Pracuje także nad innymi kanałami sprzedaży takimi jak własny telemarketing.


Spółka planuje w I półroczu 2017 r. wprowadzić urządzenie do sprzedaży na wybranych rynkach UE, a w II półroczu 2017 r. wejść do USA, gdzie jest największy potencjał sprzedażowy.  

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Ostatnie artykuły

Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze