Synektik partnerem Carl Zeiss w Polsce
- Utworzono: piątek, 06, maj 2016 13:27
Synektik podpisał umowę z Carl Zeiss, renomowanym niemieckim producentem sprzętu optycznego. Na mocy kontraktu Synektik został na terenie Polski przedstawicielem w zakresie dystrybucji i serwisu zaawansowanego technologicznie sprzętu do radioterapii stosowanego w leczeniu nowotworów.
Synektik jako jedyny partner będzie odpowiedzialny nie tylko za sprzedaż, ale również serwis sprzętu na terenie kraju. Carl Zeiss jest kolejnym uznanym producentem, którego produkty znalazły się w bogatej ofercie Synektik. Warszawska firma jest autoryzowanym partnerem m.in. takich firm jak Siemens, Medtron, czy Imagilys.
- Współpraca z Carl Zeiss jest dla nas istotną referencją i doskonale wpisuje się w przedstawione niedawno plany rozwoju Synektik, których ważnym elementem jest wejście w obszar sprzedaży urządzeń stosowanych w terapiach medycznych. To właśnie w obszarach związanych z terapią – również onkologiczną – koncentruje się dziś istotna część wydatków na ochronę zdrowia. Dlatego też system INTRABEAM, który jest unikalną metodą radioterapii śródoperacyjnej stanowi dla nas doskonałe uzupełnienie oferty – tłumaczy Cezary Kozanecki, założyciel, istotny akcjonariusz i Prezes Zarządu Synektik S.A.
System Carl Zeiss INTRABEAM jest innowacyjnym, niskoinwazyjnym i niezwykle precyzyjnym systemem wykorzystującym radioterapię do miejscowej walki z guzami nowotworowymi. Urządzenie wykorzystuje energię promieni jonizujących, które kierowane jest za pomocą specjalnego aplikatora bezpośrednio do guza. Znajduje zastosowanie przede wszystkim w leczeniu chorych na raka piersi, jelita grubego oraz jako radioterapia towarzysząca zabiegom neurochirurgicznym. Wykorzystywana technologia pozwala na skrócenie czasu trwania pełnej terapii wobec tradycyjnych metod z kilku tygodni do 30 minut.
Na początku 2016 r. Synektik zaprezentował wstępne plany rozwoju na najbliższe lata. W połowie roku firma planuje przedstawić kompletną strategię Grupy na lata 2016-2020. Firma planuje skoncentrować się na trzech kluczowych, najbardziej perspektywicznych obszarach w medycynie: kardiologii, onkologii i neurologii. Jednocześnie większe nacisk Spółka chce położyć na produkty i usługi związane z terapią pacjentów. Realizacja strategii ma pozwolić firmie istotnie zwiększyć skalę działalności.
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2601 gości