• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

Grupa Gino Rossi przeprowadza proces poprawy marż

Sprzedaż spółek wchodzących w skład Grupy Gino Rossi, zarządzającej sieciami sprzedaży markowego obuwia Gino Rossi i odzieży damskiej Simple Creative Products, wyniosła w lutym 2016 łącznie 18,5 mln zł i była o 2,1% wyższa w ujęciu rok do roku.

Sprzedaż Simple CP* sięgnęła w lutym 2016 6,4 mln zł, co oznacza wzrost o 4,6% r/r, a w Gino Rossi wyniosła 12,2 mln zł i była porównywalna r/r.

Marża detaliczna realizowana w salonach własnych (pełnocenowych i outletowych), prowadzonych w formacie franczyzy zarządzanej i sklepie internetowym, wyniosła w Gino Rossi 44,4%, a w Simple CP 57,2%. Oznacza to wzrost odpowiednio o 4,2 p.proc. i 2,3 p.proc. r/r.

 

Luty to kolejny miesiąc, w którym raportujemy zapowiadaną przez nas poprawę marż. Jest to już zatem wyraźna tendencja, wynikająca z wdrażanych przez nas działań w zakresie poprawy marży wyjściowej (tzw. intake – przed rabatami), zarządzania zapasami i dywersyfikacji kanałów sprzedaży. W lutym wpływ na sprzedaż miały jeszcze wyprzedaże kolekcji jesienno-zimowych, ale już obserwowaliśmy dobre przyjęcie przez klientów kolekcji wiosenno-letnich. To dobry prognostyk na kolejne, pełnocenowe miesiące sprzedaży. Jesteśmy też zadowoleni z rozwoju marki Gino Rossi na rynku czeskim, na którym nieco ponad rok temu roku zmieniliśmy model działania – notujemy tam wyraźne wzrosty sprzedaż i marż.- mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA.

 

Poniższe tabele prezentują poziom sprzedaży i marży na sprzedaży detalicznej realizowanej w salonach własnych (pełnocenowych i outletowych):

 

Sprzedaż [mln zł]

02 2016

02 2015

zmiana r./r.

01-02 2016

01 - 02 2015

zmiana r./r.

Gino Rossi

12,2

12,1

0,8%

24,8

24,8

0,1%

Simple 1

6,4

6,1

4,6%

14,1

13,6

3,9%

Razem:

18,5

18,2

2,1%

38,9

38,4

1,4%


 

Marża na sprzedaży detalicznej *

02 2016

02 2015

zmiana r./r.

01-02 2016

01-02 2015

zmiana r./r.

Gino Rossi

44,4%

40,1%

4,2 p.proc.

43,1%

38,9%

4,2 p.proc.

Simple

57,2%

55,0%

2,3 p.proc.

55,9%

52,0%

3,9 p.proc.

Razem:

50,2%

47,1%

3,1 p.proc.

48,8%

44,8%

4,1 p.proc.


*salony stacjonarne i internet

 

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Ostatnie artykuły

Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze