• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

BRIJU rozwija własną sieć sprzedaży

Spółka Briju S.A. otwiera kolejne salony jubilerskie. Dziś został otwarty pierwszy salon w Poznaniu i jest to 19 sklep marki BRIJU w kraju. Spółka ma już podpisane umowy na kolejne otwarcia. 

Sklep w Poznaniu jest siódmym otwartym w tym roku salonem BRIJU. Celem spółki jest otwieranie kolejnych salonów w wytypowanych lokalizacjach, tak aby na koniec roku sieć liczyła około 30 punktów. Rozwój sieci sklepów jest najważniejszym elementem strategii rozwoju Grupy BRIJU. W ciągu najbliższych lat spółka chce otwierać salony w podobnym tempie.

- Na polskim rynku jubilerskim jest miejsce na kolejne salony jubilerskie. Naszym zdaniem optymalna sieć sprzedaży dla marki BRIJU powinna powstać w ciągu 3 najbliższych lat – powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes BRIJU.

W tym roku już zostały otwarte salony w Warszawie, Wrocławiu, Płocku, Przemyślu i Elblągu. Do końca roku nowe sklepy zostaną otwarte m.in. w Łodzi, Bydgoszczy, Białymstoku, Bielsku-Białej, Jaworznie i Jeleniej Górze.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sklepów otwartych w tym roku. Wszystkie nasze sklepy realizują wyniki zakładane przez nas w początkowym okresie działalności. Oczywiście dojście do docelowego poziomu zyskowności może zająć nawet ponad rok, jednak szybkie osiągnięcie progu rentowności świadczy o właściwym doborze lokalizacji – podkreślił Przemysław Piotrowski.

Atrakcyjna lokalizacja salonu to jeden z najważniejszych czynników decydujących o nowych otwarciach. Spółka starannie wybiera lokalizacje nowych sklepów, uwzględniając położenie lokalu w centrum handlowym, jak i samego centrum w mieście oraz liczbę i pozycję konkurencyjną innych jubilerów.

- Jesteśmy zainteresowani najlepszymi lokalizacjami, w które wierzymy i których potencjał sprzedażowy oceniamy bardzo dobrze. Negocjacje z właścicielami galerii handlowych są często trudne, jednak dzięki konsekwentnemu rozwojowi własnej sieci sprzedaży rozmawia nam się coraz lepiej. – dodał Piotrowski.

BRIJU cały czas rozwija ofertę produktową, w ostatnim czasie w salonach BRIJU zadebiutowały kolekcje Ambra i Dita. W pierwszej z nich głównym elementem biżuterii jest bursztyn w odsłonie nowoczesnej i tradycyjnej. Dita to piękna kolekcja szlachetnych kamieni naturalnych o rzadko stosowanym w polskim jubilerstwie szlifie Trilion.

- W II kwartale kontynuowaliśmy kluczowe projekty, czyli rozwój własnej sieci sprzedaży, rozwój oferty produktowej oraz rozwój oferty w segmencie handlu surowcami. Mogę powiedzieć, że jesteśmy zadowoleni z zakończonego kwartału. – powiedział Przemysław Piotrowski.

Wyniki za I półrocze BRIJU opublikuje 31 sierpnia 2015 r. W I kwartale Grupa zwiększyła przychody o 86 proc. r/r, a zysk netto o 122 proc. r/r.

 

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Ostatnie artykuły

Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze