ABC Data zwiększa swoją ofertę produktową
- Utworzono: wtorek, 18, sierpień 2015 17:01
ABC Data zwiększyła swoje portfolio o szeroką grupę produktów z nowych branż m.in. artykułów szkolnych i papierniczych oraz zabawek. Nowa oferta jest dostępna we wszystkich krajach działalności ABC Data w regionie CEE.
Wszystkie nowe produkty są dostępne już teraz poprzez InterLink – znaną klientom ABC Data elektroniczną platformę sprzedażową B2B. Firma planuje dalsze sukcesywne poszerzanie oferty o kolejne branże, m.in. elektronarzędzia i narzędzia.
Dzięki bogatszej ofercie produktowej rosną nasze możliwości pozyskiwania nowych klientów. W przyjętej na najbliższe lata strategii założyliśmy nie tylko rozszerzanie oferty o nowe kategorie, ale też przyjęliśmy bardzo konkretne cele dotyczące zwiększenia liczby obsługiwanych klientów. Do końca 2018 roku planujemy wzrost z 8 do 10,5 tysięcy klientów w Polsce, w Rumunii z 600 do 1 tys., na rynku węgierskim z 500 do 2 tys., w Czechach i na Słowacji z 3 do 4,5 tys., a w krajach bałtyckich z 1 do 1,7 tys. Naszym zdaniem obecne poszerzenie oferty produktowej pozwoli nam zrealizować już 20 proc. zakładanego w tym względzie trzyletniego planu. Realizacja strategii jest już zatem w trybie „ON” – mówi Prezes Ilona Weiss.
Szacowany przez Spółkę wzrost oparty jest na analizach danych rynkowych dotyczących nowo wprowadzonych produktów, przy zachowaniu bardzo realistycznego, a wręcz ostrożnego podejścia.
Poszerzenie oferty o artykuły szkolne i papiernicze oraz zabawki daje znaczący potencjał wzrostu sprzedaży – mówi Andrzej Kuźniak, Wiceprezes ABC Data – Rynek akcesoriów biurowych w Polsce szacujemy na ok. 4 mld zł, natomiast zabawek na ok 9 mld zł. Te ostatnie mają duży potencjal sprzedażowy. Tylko w 2014 r. rynek zabawek wzrósł w Polsce o 8 proc. Wszelkie prognozy wskazują, że rok 2015 zakończy się wzrostem w tej branży na poziomie 4-5 proc.
Główną domeną działalności ABC Data pozostaje dystrybucja sprzętu IT i dostarczanie usług w tym obszarze. Model biznesowy Spółki nie ulega zmianom i nadal będzie się koncentrować na sektorze B2B. Zgodnie z przyjętą na najbliższe lata strategią firma ABC Data planuje wciąż wprowadzać nowe produkty IT oraz sukcesywnie rozwijać dział Value+ oferujący zaawansowane produkty i usługi. Chcemy również zwiększyć naszą ofertę produktów mobilnych, przede wszystkim smartfonów, a także nowych kategorii smart home, smart fit czy smart med.
-
Popularne
-
Ostatnio dodane
Menu
O Finweb
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2388 gości