• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

Podwójny sukces „Dumy Przedsiębiorcy” w międzynarodowych konkursach

Stworzony przez Dominika Fajbusiewicza program „Duma Przedsiębiorcy” tylko w jednym tygodniu wygrał dwa prestiżowe konkursy, w których mierzyły się kampanie marketingowe z całego świata. Nagrody Campaign Media Awards i The Internationalist Awards, przyznawane przez międzynarodowych specjalistów, są dowodem uznania za nowatorskie podejście do marketingu usług finansowych.

Klienci Idea Banku, którzy za sprawą swojej pasji i przedsiębiorczości założyli ciekawe firmy, mają okazję wypromować je w kampanii „Duma Przedsiębiorcy”. Projekt stworzony przez Dominika Fajbusiewicza, członka zarządu Idea Banku, ogłoszonego przez magazyn Brief Człowiekiem Roku Innowacji w Biznesie, w ciągu jednego tygodnia otrzymał dwie nagrody w międzynarodowych konkursach marketingowych.

- „Duma Przedsiębiorcy” wyznacza nowe trendy w komunikacji i pokazuje, że kampanie promujące usługi finansowe nie muszą być nudne. Nagrody przyznane przez światowych ekspertów są ogromnym wyróżnieniem nie tylko dla nas, ale i naszych klientów, którzy zdecydowali się pokazać w reklamowych spotach, na łamach gazet czy internetowych portali i zainspirować innych do spełniania marzeń o własnym biznesie. – mówi Dominik Fajbusiewicz, pomysłodawca kampanii.

„Duma Przedsiębiorcy” zdobyła złoto w The Internationalist Awards – konkursie zorganizowanym przez magazyn The Internationalist, poświęcony tematyce reklamy, marketingu i mediów. Program Idea Banku zdobył uznanie jurorów, wśród których oprócz przedstawicieli redakcji znaleźli się poprzedni zwycięzcy i eksperci ds. komunikacji z różnych regionów świata. „Duma Przedsiębiorcy” nominowana w kategorii „Lokalna kampania warta globalnej implementacji”, okazała się benchmarkiem działań marketingowych również dla innych państw. – Prawdziwi przedsiębiorcy mają dużo większą siłę oddziaływania na emocje niż celebryci masowo angażowani do reklamowania banków. To z klientów Idea Banku, prowadzących własne firmy, udało nam się uczynić autentyczne gwiazdy – podsumowuje Dominik Fajbusiewicz. Wśród pozostałych zwycięzców konkursu znaleźli się m.in. Google, Heineken, Samsung czy Pepsi.

Program Idea Banku okazał się również najlepszą kampanią w branży finansowej. „Duma Przedsiębiorcy” zajęła pierwsze miejsce w brytyjskim konkursie Campaign Media Awards, w jury którego zasiadają światowi specjaliści z największych sieci reklamowych. Projekt Idea Banku pokonał kampanie takich instytucji, jak Barclays czy Lloyds Bank.  

„Duma Przedsiębiorcy” zdobyła już w tym roku takie nagrody jak: SABRE Awards, Hermes Creative czy Impactor. Została także doceniona przez rodzimych specjalistów m.in. przez Klub Twórców Reklamy. Kampania znalazła się też w finale konkursu Kreatura 2014, którego wyniki zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali 26 listopada 2014 r. w Warszawie.

 

Idea Bank

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Ostatnie artykuły

Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze