• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY

Reklama AEC

Bank Millennium promuje 4% na Koncie Oszczędnościowym

Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamową specjalnej oferty Konta Oszczędnościowego dla posiadaczy Konta 360º. Oprocentowanie nowych środków, wpłaconych na Konto Oszczędnościowe w okresie promocji, wynosi aż 4% w skali roku do kwoty 50 tys. zł przez trzy miesiące.

Konto Oszczędnościowe to bardzo wygodny sposób lokowania pieniędzy, szczególnie dla osób, które cenią stały dostęp do swoich oszczędności i możliwość wpłaty oraz wypłaty środków w dowolnym momencie bez utraty odsetek. Teraz posiadacze Konta 360º, wpłacając nowe środki na Konto Oszczędnościowe, mogą zyskać nawet 4% w skali roku. Wierzymy, że nasi klienci będą mile zaskoczeni tą atrakcyjną ofertą, podobnie jak bohaterowie reklamy telewizyjnej, której emisja właśnie się rozpoczyna - mówi Marek Ubysz, Kierujący Wydziałem Produktów Oszczędnościowych w Banku Millennium.

Promocyjne oprocentowanie nowych środków na Koncie Oszczędnościowym dla klientów z Kontem 360º wynosi (w skali roku):

Do kwoty 50 tys. zł - 4,00%

Dla nadwyżki ponad 50 tys. zł do 100 tys. zł - 3,50%  

Dla nadwyżki ponad 100 tys. zł - 3,10%

 

Dla klientów z innym typem rachunku bankowego:

Do kwoty 50 tys. zł - 3,50% 

Dla nadwyżki ponad 50 tys. zł do 100 tys. zł - 3,30% 

Dla nadwyżki ponad 100 tys. zł - 3,10% 

Oprocentowanie promocyjne obowiązuje przez trzy miesiące dla nowych środków. Promocja trwa do 16 sierpnia 2014 r. Odsetki kapitalizowane są co miesiąc. Pieniędzmi ulokowanymi na Koncie Oszczędnościowym można wygodnie zarządzać z każdego miejsca na świecie za pośrednictwem systemu bankowości internetowej Millenet, w aplikacji mobilnej czy też tradycyjnie w oddziale oraz telefoniczne przez TeleMillennium. Szczegóły oferty dostępne są na stronie www.bankmillenium.pl.

Reklama telewizyjna Konta Oszczędnościowego będzie emitowana na antenach ogólnopolskich i wybranych tematycznych stacji telewizyjnych od 27 czerwca. Działania reklamowe obejmują także kampanię w internecie oraz kampanię BTL w oddziałach Banku Millennium. Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative, a za działania reklamowe w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.

 

Bank Millenium

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Ostatnie artykuły

Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze