Marvipol - skuteczna strategia
- Utworzono: piątek, 03, kwiecień 2015 13:26
Grupa Kapitałowa Marvipol bardzo dobrze rozpoczęła bieżący rok. W pierwszym kwartale JLR Polska sprzedała 344 samochody natomiast segment deweloperski grupy zakończył ten okres z 146 podpisanymi umowami i 69 mieszkaniami przekazanymi klientom.
- Pierwszy kwartał, w wykonaniu Grupy Marvipol, stał pod znakiem skutecznej realizacji planów rozwojowych na 2015 r., zakładających dwucyfrowy wzrost sprzedaży samochodów, utrzymanie wysokiej sprzedaży mieszkań w inwestycji Central Park Ursynów oraz maksymalizacji marż na sprzedaży lokali z ukończonych już inwestycji. Szczególnie zadowoleni jesteśmy w z wyników segmentu motoryzacyjnego, który po raz kolejny potwierdził swój olbrzymi potencjał wzrostu sprzedaży i wartości dla Akcjonariuszy Marvipol S.A. - mówi Mariusz Książek, prezes Marvipol.
Marcin Dąbrowski, członek zarządu Marvipol, zarządzający segmentem motoryzacyjnym Grupy, podkreśla, że wzrost sprzedaży w segmencie motoryzacyjnym został osiągnięty w oparciu o dotychczasową, przyciągającą coraz większe grono klientów ofertę. – Jaguar i Land Rover to jedne z najszybciej rozwijających się marek samochodowych na polskim rynku, a osiągnięte w minionym kwartale wyniki stanowią tego najlepsze potwierdzenie. Umiejętnie wspierając sprzedaż m.in. coraz bogatszą ofertą usług dodatkowych, w tym z obszaru finansowania zakupów, zwiększamy zainteresowanie klientów dostępnymi już od pewnego czasu w sprzedaży modelami samochodów. Jestem przekonany, że I kwartał to zaledwie dobry początek przełomowego dla nas roku. Mamy wszelkie podstawy by sądzić, że dotychczasowa oferta cieszyć będzie się wysokim zainteresowaniem, a nowe modele samochodów, Discovery Sport i Jaguar XE, debiutujące w 2015 r. na polskim rynku, spotkają się z entuzjastycznym przyjęciem klientów. Biorąc to pod uwagę utrzymanie zeszłorocznej dynamiki wzrostu sprzedaży traktujemy jako tegoroczny plan minimum – analizuje Marcin Dąbrowski.
Bartosz Puzdrowski, dyrektor zarządzający segmentu deweloperskiego Grupy Marvipol, analizując wyniki segmentu w minionym kwartale zwraca uwagę na utrzymujące się wysokie zainteresowanie ofertą mieszkań w Central Park Ursynów. – Bezdyskusyjne walory tej inwestycji, takie jak atrakcyjna lokalizacja, niebanalna architektura czy atrakcyjne rozkłady mieszkań przyciągają do biura sprzedaży przy ul. Kłobuckiej rzesze coraz to nowych klientów. Wysoka sprzedaż w etapach IA i IB stanowi bardzo dobry prognostyk dla perspektyw kolejnych etapów tej inwestycji, z których co najmniej jeden zostanie uruchomiony w 2015 r. – informuje Bartosz Puzdrowski.
Menu
ANALIZY TECHNICZNE
Odwiedza nas
Odwiedza nas 2475 gości