• WIG
  • WIG20
  • WIG30
  • mWIG40
  • WIG50
  • WIG250
WALUTY
SymbolKupnoSprzedażMaksimumMinimum
EURCHF 1.0844 1.0852 1.0860 1.0843
EURPLN 4.3840 4.3900 4.3870 4.3870
EURUSD 1.0920 1.0923 1.0921 1.0905
GBPUSD 1.2369 1.2389 1.2380 1.2379
USDPLN 4.0187 4.0187 4.0217 4.0134
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
SymbolWartość
mWIG40 6122.32
WIG 79577.32
WIG20lev 355.54
SymbolWartość
NCIndex 229.32
WIG20 2192.01
WIG30TR 5795.75
TOWARY
SymbolKupnoSprzedażMaksimumMinimum
Copper 5.1327 5.1369 5.2054 5.1188
USOil 67.1880 67.2220 67.5830 66.5270
XAGUSD 36.8340 36.8700 37.0930 36.3260
XAUUSD 3328.5900 3328.8900 3365.8600 3311.6300

Reklama AEC

mBank ikoną mobilności w nowej kampanii wizerunkowej

Ponad 200 tys. pobrań aplikacji mobilnej w miesiąc od premiery jej nowej wersji i dwukrotne zwiększenie aktywności dotychczasowych klientów w środowisku mobilnym – to tylko ostatnie przykłady pokazujące, że mBank jest ikoną bankowości mobilnej. Kolejnym argumentem jest startująca właśnie kampania reklamowa z motywem mobilności w roli głównej.

W nowej kampanii reklamowej mBank pokazuje, że jego klienci mogą łatwo przenieść całą swoją bankowość do telefonu – urządzenia, które mają zawsze przy sobie – by korzystać tam z funkcji znanych im z serwisu bankowości elektronicznej. Bank w nowej odsłonie reklamowej przedstawia się jako ikona segmentu usług bankowości mobilnej. Gra słów nawiązuje do ikon aplikacji instalowanych na smartfonach i tabletach. Podkreśla też fakt, że mBank – m.in. dzięki największej liczbie użytkowników mobilnych (ponad 720 tys.) – jest dziś liderem kategorii, zaś litera "m" w nazwie banku oznacza również "mobilność".

Kampania banku, rozpisana na najbliższe tygodnie, obejmuje działania w telewizji, internecie (w tym w internetowych serwisach mobilnych), na outdoorze, w kinach i środkach komunikacji miejskiej (metro, autobusy miejskie, tramwaje, kolejki SKM, rowery miejskie). Jej koncepcję przygotowała agencja BBDO (wybrana w specjalnie zorganizowanym przetargu dotyczącym działań wokół bankowości mobilnej mBanku), a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.

Spoty telewizyjne – w tym pierwszy, otwierający kampanię – wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Ich produkcją zajął się dom produkcyjny Flota Filmowa. W reklamach została wykorzystana piosenka "Feel The Love" z repertuaru brytyjskiej grupy Rudimental (feat. John Newman).

– Nasze działania pokazują, jak dużą wagę przywiązujemy do bankowości w wydaniu mobilnym. Bank mogący być dziś właściwie w każdym urządzeniu, jest jeszcze bliżej klientów. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się "spakować" usługi bankowe do telefonu. Statystyki pokazują, że była to świetna decyzja – komentuje Michał Panowicz, dyrektor zarządzający ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej w mBanku.

mBank oferuje w pełni transakcyjną bankowość mobilną nie tylko dla klientów indywidualnych, ale również mikrofirm oraz korporacji (pod nazwą mBank CompanyMobile). W lutym br. została uruchomiona nowa wersja bankowości mobilnej dla klientów detalicznych, wyposażona m.in. w mobilne mOkazje i kredyt w 30 sekund. Aplikacje dostępne na systemy Android, iOS i Windows Phone zostały stworzone w ramach drugiej fazy projektu nowego mBanku. Wcześniej uruchomiono nagradzaną na całym świecie nową bankowość elektroniczną.

 

mBank

  • Popularne
  • Ostatnio dodane

Kontakt z redakcją

 

 

 

redakcja@finweb.pl

Nasze Portale

         
 

 

   Multum Ofert znanywet.pl
  • Wzrosty
  • Debiuty
  • Spadki
  • Obroty
Walor Cena Zmiana



 

 

 

 

 

 

 

Walor Cena Zmiana



Walor Cena Zmiana Obroty (*)
(*) wartości w tys. zł.


Ostatnie artykuły

Popularne artykuły

Nasza witryna używa plików cookies

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Zobacz naszą politykę prywatności

Zobacz dyrektywę parlamentu europejskiego

Zezwoliłeś na zapisywanie plików cookies na tym komputerze

Loading...